.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت کشور : خدشه ای به دکترای کردان وارد نیست

وزارت کشور با انتشار اطلاعيه اي اعلام کرد که مدرک دکتراي افتخاري "علي کردان" وزير جديد کشور پس از طي مراحل قانوني از سوي دانشگاه آکسفورد صادر شده و هيچ خدشه اي در صحت آن وجود ندارد.

متن کامل اطلاعيه روابط عمومي وزارت کشور، بدين شرح است:

بسمه تعالي
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

به دنبال معرفي آقاي علي کردان از سوي رياست محترم جمهوري اسلامي ايران به مجلس شوراي اسلامي و راي اعتماد نمايندگان شريف مردم، يکي از پايگاه هاي خبري اقدام به شبهه افکني و درج مطالبي تخريبي و اهانت آميز در خصوص مدرک تحصيلي وزير کشور کرد.

لذا به منظور تنوير افکار عمومي به اطلاع مي رساند که مدرک دکتراي افتخاري وزير جديد کشور پس از طي مراحل قانوني از سوي آقاي استيفن پرنيگل رييس کل بخش خاورميانه اي دانشگاه آکسفورد و 3 نفر از اساتيد معروف و مشهور دانشگاه آکسفورد صادر گرديده و هيچ خدشه اي در صحت آن وجود ندارد.

طرح ادعاهاي واهي و بي اساس در اين خصوص قابل پيگرد قضايي بوده و اين حق براي وزارت کشور محفوظ است.

با توجه به شرايط حساس کشور و لزوم حفظ وحدت و انسجام اقشار مختلف از رسانه ها انتظار مي رود از نشر مطالب کذب و شبهه افکنانه خودداري کنند.

روابط عمومي وزارت کشور


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 مرداد 1387
یکی نیست به مسول آن پایگاه خبری بگویید این همه جو سازی برای چیست؟شما که دنبال مچ گیری هستی آیا به اندازه نصف اقای دکتر کردان در دوران انقلاب مسولیتهای دولتی داشتی؟
سهم خواهی از احمدی نژاد و وزارت کشور به چه قیمتی؟
پس کو آن غیرت و عزت مازندرانی؟
تا قبل از این قضیه می گفتیم که این همه از عمر انتقلاب گذشته و ما یک وزیر مازندرانی نداریم،حالا چی؟
چرا باید ما اینقدر تنگ نظر باشیم.
حداقل برای خودم متاسفم که فقط به خاطر حس ناسیونالیستی سنگ آن نماینده تهران را به سینه می زدم ريا، و صد البته برای خودم متاسفم و از مردم با غیرت مازندران شرمسارم که عاشق سینه چاک آن نماینده بودم.
الان باید برای ما مایه مباهات باشد که یک شیر مرد مازندرانی و با غیرت سکان وزرات کشور را به دست گرفته و چه بسا اگر با درایت و دور اندیشی ایشان نبود الان خیلی از کسانی که در سازمانهای دولتی در تهران مشغول به کار هستند باید در کوچه پس کوچه شهرمان بیکار بودند و چه بسا برای کاری دور از شخصست و تحصیلاتشان به شهرهای دیگر می رفتند.
به جرات میتوان گفت که دعای خیر همه مازندرانیها بدرقه راهش خواهد بود و ایشان مثل گذشته با درایت و جسارت این مسولیت را به پیش خواهد بود.
و حتما در اینده نمایندگانی که به ایشان رای مثبت دادند از این رای دادن به خود می بالند و کسانی که احتمالا به ایشان اعتماد نکردند شرمسار خواهند بود.
نا شناس 20 مرداد 1387
به ارزشهای انقلاب چی ؟؟؟؟
اقايي 20 مرداد 1387
تمام اين غوغا سالاري توسط باند جمعيت قدرت طلبان عقده اي است كه حتي توانايي اداره خانه و زن و بچه خودشان را ندارند نمونه اش را در اين سالها در صدا و سيما مي بينيم .
انهاهايي كه يك روز خواب رياست جمهوري را مي ديدند و اگر نشد وزارت را الان ديدند با صدقه سر احمدي نژاد به مجلس و شوراي شهر رفتند نمك نشناسي مي كند .
حسن 20 مرداد 1387
انتظار داشتید وزارت کشور زیر نظر دکتر(؟) کردان،مدرک ایشان را جعلی اعلام کند؟ بقول خود ما مازندرانیها:"مگه گالش گته مه دو ترشه؟"
در ثانی شما هم بهتره به مازندرانی بودن استاد علامه حسن زاده و جوادی آملی، نیما یوشیج، دکتر رضامدانلو و امثال اینها افتخار کنید. هزار هزار امثال آقای کردان چه گلی بسر مملکت و مازندران زدند؟
جالبه که مدیران و سیاسیون مازندرانی وقتی سر کار هستند یادشون میره مازندرانی اند و هیچ قدمی برای آبادی استان ور نمی دارن، ولی دم انتخابات میشه (مثل آقایون ناطق و لاریجانی) یا موقعی که احتیاج به حمایت دارن یادشون میفته که مازندرانی هستند.
(شما که دم از رسالت روزنامه نگاری و اطلاع رسانی صادقانه میزنید یکبار هم نظرات مخالف رو تو ردیف نظرات بذاری بد نیست )

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.